Ubrukelig immunforsvar

Hei!

Mandag var jeg i praksis igjen, men formen var igjen blitt dårlig og den ekkle hosten var tilbake. Så da måtte vi selvfølgelig ta oss en ny tur til det private sykehuset. Her fikk jeg tatt røntgen av lungene så viser at jeg har fått lungebetennelse. Har heldigvis bare på høyreside da. Var hos hun legen jeg har vært hos to ganger tidligere. Hun er veldig fortvilet over at jeg ikke blir frisk. Så nå har jeg atter en gang fått ny antibiotika kur, har også fått to ulike betennelsesdempende medisiner og masse vitaminer i håp om at immunforsvaret mitt skal komme seg. Legen ønsker egentlig ikke at jeg skal ha praksis på de statlige sykehusene fordi det er så mye bakterier overalt der, da særlig siden immunforsvaret mitt tydligvis ikke klarer å stå i mot noe. Men det er jo litt vanskelig å gjennomføre, da vi kun har praksis igjen på de statlige sykehusene. Jeg er jo avhengig av å være i praksis slik jeg får oppholdet her nede godkjent. Men jeg er iallefall sykemeldt ut denne uken, så satser jeg på at formen er tipp topp igjen på mandag 🙂

20121031-215133.jpg Har gått til innkjøp av dosett for å prøve å ha kontroll på alle pillene, dette er bare morgendosen da 🙂

Ellers i morgen når alle er ferdig i praksis skal vi hive tingene vårene i bilen å dra på roadtrip 🙂 Vi skal kose oss i Jefferys bay hele helgen. Det blir nok veldig gøy, jeg får bare ligge på stranden å slappe av og bli frisk hele helgen.

20121031-215709.jpg Hit vi skal, blir digg 😀

2 thoughts on “Ubrukelig immunforsvar

  1. Dosett er lurt å ha, særlig med det forbruket 😦 Ser fantastisk flott ut i Jefferys bay, misunnelig, misunnelig. Her har vi hatt noen fine vinterdager, men nå er det blitt mildvær, med der tilhørende fukt, slaps og hustrig temperatur. Kos dokker på tur 🙂

  2. Stakkars Tonjemora at du skal vær så mye syk! Husk å slapp masse av sånn at du blir frisk! Du e skikkelig heldig som får opplev så mye artig, ser jo helt konge ut med roadtrip 😀 Her i Bergen e det myyye skole, har hjemmeeksamen nu og skal ha en til pluss en eksamen før juleferie. Va hjemme i Bodø forrige helg, der va det full vinter, så da va vi å aka. Med andre ord; NYT SOLA! Kos dokker masse på tur ❤ Stor klem

Legg igjen en kommentar

