Formen er bedre :D

Hei!

Er blitt mye bedre nå, nesten helt frisk bare litt hoste og snufsete. Var ferdig på antibiotika tablettene tirsdag. Måtte være hjemme på onsdag også. Så i går var vi igjen på det privatesykehuset for legen ville se hvordan det gikk med armen min. Hun var veldig fornøyd med resultatet, så da må jeg bare fortsette med samme behandling til den er bra 🙂 Hun var også fornøyd med hvordan antibiotikan hadde virket på infeksjonene i kroppen. Så jeg slapp heldigvis flere antibiotikakurer. Fikk prednisolon (betennelsesdempende) som jeg skal bruke i 5 dager og en inhalasjon som jeg skal ta 3 ganger om dagen. Ble så glad når legen var fornøyd med forbedringene og jeg ikke lengre trengte å være isolert hjemme. Har vært så latterlig lei av å ligge hjemme hele dagen lang alene. Det har selvfølgelig resultert i at jeg har kjempe stor hjemlengsel nå. Men kommer meg vell over det nå som jeg er bedre 🙂

20121011-173120.jpg Venter på mentoren vår som også ble med på sykehuset 🙂

20121011-173504.jpg Søte Åshild som kjøpte blomster til meg 😀

Var endelig i form til å være med i praksis i dag, så da fikk jeg iallefall en dag med meg på operasjonen her. Vi har studiedag i morgen så da blir det langhelg. Kan fortelle mer om dagen på operasjon senere. For nå skal vi ut å spise og kose oss og feire at alle er samlet igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

